logo

News

Bereikbaarheid tijdens Coronacrisis (update)

Beste klant,

 

Ons aller welzijn is onze hoogste prioriteit.

Wij geven gevolg aan de verstrengde maatregelen van de overheid door het fysieke contact tot een absoluut minimum te beperken.

 

Wat betekent dat voor ons kantoor?

 

Wij blijven in deze periode ten dienste van onze klanten staan.

Gezien de uitzonderlijke omstandigheden zullen wij echter tijdens onze openingsuren tussen 9 en 12 uur standaard gesloten blijven en vragen wij u uitdrukkelijk om zo veel mogelijk vooraf een AFSPRAAK te maken als u op kantoor wenst langs te komen. Veel zaken kunnen misschien telefonisch of per mail worden opgelost.

Ook de overkoepelende bankenorganisatie Febelfin doet een oproep aan alle klanten om alleen naar het kantoor te komen als dat echt niet anders kan.

 

Wat kunt u zelf doen?

 

Vergeet zeker onze digitale mogelijkheden niet: uw dagelijkse bankverrichtingen kunt u dankzij homebanking (MyCrelan) of onze mobile app ook makkelijk vanop afstand doen.

Uiteraard kan u dagelijks van onze bankautomaat van 6u tot 23u blijven gebruik maken.

Betaal in de winkel zo veel mogelijk met uw debet- of kredietkaart. Dan hebt u geen cash geld nodig.

Wat verzekeringen betreft blijven wij telefonisch – onze bijstandslijn blijft 24 uur op 24 bereikbaar – en per mail ononderbroken bereikbaar.

 

Hebt u vragen of bezorgdheden?

 

Spreek erover met ons! Wij blijven hier beschikbaar, alsook via telefoon en e-mail.

Wij danken u alvast voor uw begrip!

 

Advieskantoor De Cuyper.